NLHydrogen zoekt nieuwe Office manager
Ben jij een administratieve en creatieve duizendpoot? Beschik je over uitstekende communicatieve en organisatorische vaardigheden en ben je proactief en houd je van afwisseling? Werk je graag in een klein team, en heb je er plezier in om veel contacten buiten de organisatie te hebben met bedrijven en overheden? Kom dan bij ons werken als Office-manager en werk met ons aan de versnelling van de waterstofeconomie.
Taken en verantwoordelijkheden:
Als Office Manager zorg je dat de facilitaire zaken gesmeerd lopen. Je bent een belangrijke spil binnen onze vereniging. Jouw taken en verantwoordelijkheden zijn:
- Complex agendabeheer: De (secretariële) ondersteuning van de directeur en complexe gevallen voor het team;
- Visitekaartje van het kantoor: Ontvangst bezoek, facilitaire zaken, inkomende correspondentie e.d.
- Ledenadministratie actueel houden;
- Organiseren (of ondersteunt bij de organisatie van) vergaderingen, werkbezoeken en bijeenkomsten waarbij je ook soms notuleert (zoals bestuursvergadering en algemene ledenvergadering);
- Financiële ondersteuning: Maken van inkooporders, verzorgen van de facturatie aan leden, controleren van reisaanvragen en declaraties, bestellingen doen, etc.
Je valt onder aansturing van de directeur van NLHydrogen en werkt nauw samen met de andere medewerkers van NLHydrogen, met name met de Programmacoördinatoren.
Naar wie zijn wij op zoek?
Wij zoeken iemand die autonoom én in teamverband kan werken. Iemand met een groot verantwoordelijkheidsgevoel die oplossingsgericht is. Je houding is professioneel en dit straal je uit in je werkwijze en contacten met anderen. Je maakt graag het verschil en gaat voor kwaliteit. Daarnaast vragen wij:
- MBO+/HBO werk- en denkniveau. Bijvoorbeeld een afgeronde (M)HBO Schoevers opleiding of een secretariële- of administratieve opleiding.
- Goede kennis van Office 365 (Outlook, Teams, Word, Excel, Sharepoint en PowerPoint).
- Aantoonbare beheersing van de Nederlandse én Engelse taal in woord en geschrift.
- Een beschikbaarheid van tenminste 32 uur per week.
- Je hebt interesse in de bijdrage die onze vereniging kan leveren in het ontwikkelen van waterstof als duurzame schakel in het energiesysteem.
- Je krijgt energie van het werken in een ambitieuze groeiende organisatie in een omgeving die flink in beweging is. Je bent een teamspeler, creatief, flexibel, stressbestendig, oplossingsgericht en ziet kansen.
Is er een match? Dan bieden wij:
- Een afwisselende, flexibele functie voor 32-40 uur per week met een marktconform salaris en bijbehorende secundaire arbeidsvoorwaarden.
- Een hybride werkomgeving, waarbij je ook een deel van je tijd kunt werken vanuit huis met je laptop en telefoon van NLHydrogen. Primaire werkplek is op ons kantoor (naast Rotterdam Centraal).
- Het dienstverband wordt in eerste instantie voor bepaalde tijd (1 jaar) aangegaan, met uitzicht op verlenging naar onbepaalde tijd.
- Een centrale rol in de opbouw van de waterstofeconomie van Nederland, waar je echt een verschil kunt maken bij het realiseren van de klimaatdoelen.Onze leden zijn grote (en kleine) spelers in de waterstofketen en we werken samen met veel andere partijen; je kunt dus bij veel verschillende organisaties een kijkje in de keuken nemen.
- Een fijne werksfeer binnen een klein, gemotiveerd team met specialisten die elkaar ondersteunen en aanmoedigen. Waar aandacht is voor jou als persoon en het versterken van de samenwerking.
Heb je interesse? Stuur dan jouw motivatiebrief en CV o.v.v. ‘Office Manager NLHydrogen’ uiterlijk 14 augustus 2024 naar info@NLHydrogen.nl. Voor vragen kun je contact opnemen met Jacqueline Vaessen via info@nlhydrogen.nl. We gaan graag met je in gesprek!